Η λούπυ είναι εδώ για να σας λύσει όλες τις απορίες!
Γιατί να αγοράσω από την αγορά της λούπυ;
Αγοράζοντας προϊόντα από την αγορά της λούπυ ενισχύετε την ορεινή οικονομία και τους Έλληνες παραγωγούς, ενώ παράλληλα απολαμβάνετε ποιοτικά προϊόντα.
Πώς μπορώ να πληρώσω στην Αγορά της λούπυ;
Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, καθώς και με τραπεζική κατάθεση (σε περίπτωση κατάθεσης μας στέλνετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email μας για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας).
Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας μου;
Εφόσον καταχωρηθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε αρχικά ένα email επιβεβαίωσης και στη συνέχεια θα ειδοποιηθείτε με ένα δεύτερο email για την αποστολή της παραγγελίας σας.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Μόλις γίνει αποδεκτή η παραγγελία σας και ανάλογα την περιοχή παράδοσης, τα προϊόντα σας θα παραδοθούν σε 2-5 εργάσιμες μέρες.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; Πότε θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με e-mail μαζί μας για την ακύρωσή της. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση ακύρωσης της παραγγελίας μέσω email.
Παρέλαβα την παραγγελία μου και τα προϊόντα είναι ελαττωματικά (σπασμένα ή αλλοιωμένα). Τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Σε αυτή την περίπτωση θα θέλαμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, στέλνοντας φωτογραφίες με το ελαττωματικό πακέτο και τα προϊόντα στο email μας, info@lupie.gr ή μέσω της ειδικής φόρμας επιστροφών (από εδώ). Εμείς στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διευθέτηση του προβλήματος.
Είμαι ορεινός παραγωγός και με ενδιαφέρει να συνεργαστώ με τη λούπυ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας μέσω του email: info@lupie.gr